pondělí 14. listopadu 2016

Balzám na rty Blistex Med Plus



Pokud trpíte na suché a popraskané rty jako já, tak určitě neustále hledáte nějaký ten svatý grál.
Já jsem si momentálně pořídila Blistex Med Plus. Padla na něj volba vzhledem k tomu, že je to jeden z mála balzámů, které jsem ještě nezkoušela a měl skvělé recenze.

Prodává se v kalíšku, někdo toto balení nepreferuje, vzhledem k hygieně, mě to ovšem nevadí, používám ho doma , uložený ho mám v koupelně a tak si vždy umyji ruce. Navíc to není první kalíškový balzám a nikdy se mi nestalo , že by se mi třeba zkazil, nebo jsem si zanesla infekci.
Po otevření a hlavně prvním nanesení mě překvapila a možná trošku vyděsila parfemace,  mentolová vůně ? dost mi to připomíná psí sádlo :-D a trošku to  i protáhne nos :-D Bála jsem se , že bude pálit, ale příjemně mne překvapil, sice na začátku trošku chladí, nicméně funguje báječně, jemně se nanáší, nezanechává žádnou krustičku v koutcích rtů a hlavně vážně funguje.

Pro mě je to snad zatím nejlepší balzám na rty jaký jsem měla. Rty mi krásně zaléčil, v klidu si teď mohu nanést rtěnku a nemusím pořád kontrolovat, jestli někde nemám suchá místa a nevypadá to blbě... :-)
Balení o obsahu 7 ml mě vyšlo do stovky a za mě rozhodně ano !

2 komentáře:

  1. Super recenze :) Na balzámek mrknu, v zimě totiž mám často vysušené a popraskané rty.
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) , určitě na něj mrkni, zatím je to nejlepší balzám jaký jsem zkusila.

      Vymazat