středa 9. listopadu 2016

Vlasová kosmetika Kallos


Přiznám se , že kosmetika Kallos mě zlákala především svou cenou, říkala jsem si litrový šampon za 55 Kč a maska za 29Kč? to musím zkusit a jak obstál?
Zakoupila jsem šampon a masku na vlasy z keratinové řady, obsahující keratin a mléčné proteiny.
Co se týče šamponu, jak jsem již psala jedná se o litrové balení, používám ho již dva měsíce a zdá se mi , že se prostě nedá spotřebovat :-D
Vůně je příjemná nevtíravá, hezky pění a stačí ho i malé množství, není to ten typ šamponu ze kterého si sednu na zadek , ale v kombinaci s maskou je moc fajn, vlasy jsou po něm uhlazené a nemusím si tak často vlasy mít, nemastí se mi tolik, což se mi také dost líbí a pokožku hlavy nedráždí.
Maska je moc dobrá s jakýmkoliv šamponem, vlasy jsou po ní jemné, ale zároveň zůstávají u hlavy nadýchané  a neplihnou. Nemůžu říct, že by mi nějak výrazně zacelil konečky , ale to zvládnou jen nůžky :-D po téhle masce to tak ale ty dva dny vypadá :-)
Za mě určitě ano , produkty jsou  v poměru cena a kvalita super.

Žádné komentáře:

Okomentovat