čtvrtek 29. prosince 2016

Cetaphil - péče o pleť nejen pro atopiky



Není to tak dlouho , co se na trhu objevila značka Cetaphil, mě zaujala vzhledem k tomu , že je to kosmetika vhodná pro atopiky, je blogy oslavovaná a navíc i cenově dostupná, je vhodná jak pro dospělé tak i pro děti.



Čistící pleťové mléko
  • bez obsahu mýdla a parfému
  • podporuje účinky léčby
  • zklidňuje a zjemňuje kůži
  • nekomedogenní
Hned na první pohled mě upoutalo balení, pumpička je maximálně funkční a pohodlná, člověk nemusí nikde nic dolovat, navíc je hygienické a i obsah stojí za to, 460ml už vám nějaký ten pátek vydrží.
Při prvním otevření tohoto mléka mě dost překvapila jeho konzistence, není to totiž mléko jako takové, nýbrž emulce či gel, a tak jsem z něj měla trošku strach, jelikož gely moc nepoužívám a to z důvodu, že většina, ač dobře čistí, vysušují.
U této emulze se můj strach ukázal jako neoprávněný a pleť rozhodně nevysušoval. Nejdříve jsem ho používala pouze na obličej , ale po krátkém používání jsem ho zařadila i do odličování očního make-upu, a s obojím ,včetně černé gelové linky si poradí bez problému. Oči rozhodně nemusím drhnout, ba naopak jde to velmi lehce, navíc nedráždí, což já , jakožto atopik velice oceňuji, hlavně teď přes zimu, kdy má pleť trpí a mám podrážděná místa v oblastech očních víček a okolo rtů a myslím, že tento produkt mi v tomhle ohledu velice pomohl a místa pomohl zaléčit.
Dá se použít jak na mokro tak i na sucho, mně se nejvíce osvědčilo navlhčit si vatový tamponek teplou vodou nanést gel a stáhnout oční make-up, poté se suchým tamponkem pouze s mlékem vyčistím zbytek pleti. Na závěr pleť přetřu namočenou mořskou houbou, ale je fajn, že pokud tento poslední krok nemáte rádi, stačí pleť jen otřít ručníkem. I to jsem zkoušela a je to ok, pleť nelepká a mléko nijak na pleti necítíte.

Hydratační krém
  • pro citlivou a suchou kůži
  • dlouhodobě hydratuje
  • stabilizuje kožní bariéru
  • bez obsahu parfému
  • nekomedogenní
Jestli jsem si nějaký krém opravdu oblíbila a stal se mým top produktem , tak je to tento krém.
Balení neurazí ani nenadchne, nicméně je velice praktické , jelikož je krém v tubičce, nezanáší se do něj žádné nečistoty, které by vám na pleti později udělaly neplechu.
Co je ovšem naprostá bomba je krém samotný a pokud trpíte ekzémem, tak si ho pořiďte .Už při prvním použití mě zaujalo nemastné složení, krém na pleti zanechal pouze jemný filmeček , ale ne mastný, spíš takový ochranný, cítíte , že na pleti něco máte, ale rozhodně to není nepříjemné, spíše naopak. To byl ale jen první dojem, o tom jak je krém skvělý jsem se přesvědčila po pár dnech, kdy se můj ekzém v okolí rtů téměř zaléčil a to jsem se před tím snažila pleť léčit čím to šlo ,od krémů až po kortikoidové masti. Nyní už pleť na postižených místech není ani začervenalá, podrážděná či šupinatá. Je vhodný pod make-up, nemám s ním sebemenší problém, pleť je skvělé hydratovaná, zdravá   a dám za něj ruku do ohně.

Slyšeli jste o této kosmetice? Zkoušeli jste ji?


3 komentáře:

  1. Nice product - thank you for sharing!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpovědětVymazat
  2. O produktoch som už niekoľkokrát čítala, ale ešte som nemala možnosť ich vyskúšať :) Skvelý článok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsou to skvělé produkty, jestli přemýšlíš nad koupí , určitě neváhej :-)

      Vymazat