středa 11. ledna 2017

Manufaktura - Jemný vlasový šampon se solí z Mrtvého moře , panthenolem a výtažkem z pšenice





Já se považuji za docela velkého fanouška Manufaktury, jejich výrobky už mám léta ráda, ráda se k nim vracím a zkouším nové, většinou je dostávám od rodiny jako dárky, a ještě se mi nestalo , že by mi jejich produkt vyloženě nesedl.
Navíc Manufaktura je česká značka a to se přeci musí podporovat, že?



Dnes jsem se rozhodla psát o šamponu, jestli jste tu už pár příspěvků přečetli , tak asi víte , že jsem atopik a s tím je i spojená seborrhoická dermatitida, někdy na ní trpím více , jindy se úplně ztratí, v podstatě jde o to , že vlasová pokožka svědí , dělají se na ní strupy , lupy, no co vám mám povídat, prostě je to nepříjemné, no a ne každý šampon mi sedne.

Tenhle kousek mě teda hodně překvapil , jedná se o  Jemný vlasový šampon se solí z Mrtvého moře , panthenolem a výtažkem z pšenice .
Obaly od Manufaktury jsou jedním slovem úžasné, jsou tak jednoduché, ale zároveň propracované a v koupelně poslouží i jako skvělá dekorace. Šampon se zdá dosti malý, ale  jen proto , že je flakonek naplněn až po hrdlo , produktu je tedy 270ml.
Samotný šampon je bílé barvy a nemá téměř žádnou vůni, což já považuji za benefit - o složku méně , která může dráždit :-)

Krásně pění , ne každý to má rád, ale já si nedovedu představit, že mi šampon nepění, jsem na to po celý život zvyklá a učte se něco nového , že ? :-D  Krásně vyčistí vlasy od laku ( já nic jiného nepoužívám) a samozřejmě od dalších nečistot, navíc co považuji za největší výhodu tohoto produktu, nedráždí pokožku , ba naopak sůl z Mrtvého moře ji krásně zklidní a já jsem se po druhém použití zbavila lupů a huráááá hlava mě nesvědí :-D Lupy jsou teda hodně nevzhledné a člověk dělá psí kusy, aby se jich zbavil... Neříkám, že zbaví lupů všech, ovšem těm co mají podobné kožní problémy jako já, by mohl.

Vlasy jsou po šamponu nadýchané , objemné a vůbec nejsou zplihlé. A co víc, mám potřebu si do nich neustále šahat. Vlasy si myji obden a to téměř s každým šamponem.
Tak co? navnadila jsem vás trošku? Já jsem z něj nadšená, stojí 149 Kč, a určitě budou další recenze s výrobky z této řady.

14 komentářů:

  1. Na ty lupy by se mi hodil. Asi se budu muset do Manufaktury mrknout. :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Manufakturou mám jen dobré zkušenosti a tento šampon mě v tom jen utvrdil :-)

      Vymazat
  2. Tak ten vypadá opravdu skvěle, jak obalem, tak dle tvé recenze i účinky :) Sice netrpím přímo na lupy, ale z většiny šamponů mě svědí pokožka, tak ráda klasické šampony střídám s nějakými jemnějšími :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli trpíš na svědivou pokožku hlavy , tak ho určitě vyzkoušej :-)

      Vymazat
  3. Pěkný článek :-) i šampon vypadá dobře. Lak na vlasy používám denně a je pravda, že mě hlava svědí možná z toho, jinak lupy obecně nemám, spíš občas nějaké ty kousky kůže z prodrbávání :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no z laku na vlasy Tě také může svědit vlasová pokožka, já se toho na vlasy snažím používat co nejméně, ale lak také používám.

      Vymazat
  4. Tak ten se mi líbí. Jj, Manufaktura má hezké obaly, navíc produkty jsou kvalitní. Tedˇv zimě se lupy dělají snad všem mi přijde, změny počasí jsou děs :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty změny jsou hrozné , už se těším na jaro , konečně bez čepice :-)

      Vymazat
  5. super článok, šampón vyzerá naozaj super :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Od Manufaktury jsem měla pár výrobků a sedly mi až na antibakteriální gel, ze kterého mi strašným způsobem "vrzaly" ruce, což nenávidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten jsem vůbec nezkoušela, mám prozkoušené většinou koupelové věci. :-D

      Vymazat