středa 25. dubna 2018

SALOOS || BIO KARITÉ BALZÁM ATOPIKDERM


Už několikrát jsem zde na blogu psala, že můj celoživotní problém s pletí je atopický ekzém. I když teď v dospělosti není tak silný jako v dětství, stále se ozívá a asi nikdy mi nedá zcela pokoj.
Stále tedy hledám produkty, které by mi s touto nemocí pomohli, a to jak v klidové fázi, tak i v té akutní.

Na stránkách Saloos.cz mě zaujal balzám ATOPIKDERM z řady BIO KARITÉ. Všechny balzámy z této řady obsahují 100% bambucké máslo. Určitě jste o něm už slyšely, máslo skvěle hydratuje, lehce se vstřebává, vyživuje, zpomaluje proces stárnutí, pleť zanechává krásně jemnou a hebkou, zároveň však krásně vláčnou.


BIO KARITÉ BALZÁM ATOPIKDERM


Balzám ATOPIKDERM obsahuje kromě bambuckého másla bio brutnákový, bio pupalkový, meruňkový, bio jojobový, bio slunečnicový, bio sezamový olej, včelý vosk a kandelinu, dále pak esenciální oleje. Díky těmto složkám je velice vhodný na suchou a přesušenou pokožku. Je vhodný jak na obličej, tak i na tělo a dokonce i pro děti. I tento balzámek má certifikát CPK bio.


NA CO BALZÁM ATOPIKDERM POUŽÍVÁM JÁ?


Já jsem si tento balzám velice oblíbila na večerní péči, pokud se mi zdá pleť vysušenější než jindy, nanesu silnější vrstvičku, vmasíruji ho do pleti a nechám působit klidně až do rána, pleť je po něm krásně hydratovaná, vyživená, nepne, na pleti necítím žádné podráždění, někdy ho takto použiju i ve vaně jako masku, ATOPIKDERM krásně voní, takže si užijete i chvilku relaxace. Tím ale v jeho možnostech užití nekončíme, mám ráda, když jsou produkty tak trochu multifunkční, a tak jsem ho zkusila i na tělo, zvláště po koupeli, kdy je pleť ještě prohřátá se krásně roztíral, pokožka těla zůstala krásně vláčná, nikoli však ultra mastná, jako po použití mastných krémů, máslo vám taje pod rukama a zanechává jen jemný filmeček. Navíc po holení pokožku krásně zklidnil a zabránil nepříjemnému svědění.
Balzám je skvělý i místo krému na ruce, zvláště pokud trpíte na rukou na popraskanou a suchou kůži, s tímhle problémem si umí ATOPIKDERM dost slušně poradit.
Pokud máte rádi masáže ať už celého těla nebo jen obličeje určitě ho také zkuste :-)
Vhledem k tomu, že já jsem si balzám ATOPIKDERM oblíbila, zkusila jsem ho i na naší Kačku, Kačce je něco málo přes rok, a tak trochu se bojím, že ekzém zdědí po mě. U ekzému je velmi důležitá důslednost, tak mažeme alespoň dvakrát denně, někdy vám určitě sepíšu článek jakou péči na ni používám, ATOPIKDERM jsem si oblíbila především na ranní péči, balzám rozehřeji v rukou a následně natírám celé tělíčko. Pokožku má po něm krásně vyživenou. Je tedy vhodný i na citlivou pokožku dětí.

JAK TEDY BALZÁM BOJUJE PROTI EKZÉMU?


Ekzém se mi objevuje na několika místech, na obličeji, hlavně okolo rtů a na očních víčkách, dále pak na krku a na rukou.
Co se týče obličeje, i když balzám krásně vyživý a hydratuje pleť, na ekzém v těchto partiích nezabral, nicméně, to neznamená, že na vás zabrat nemůže. To je dost individuální a každému pomůže něco jiného, na těle a krku už si s ekzémem poradil o dost lépe, zvláště na svědivou pokožku, které  velmi ulevil. Nejvíce mi ale pomohl s ekzémem na rukou, kůže přestala praskat, stále není úplně vyléčená ,ale zdárně se k tomu blíží.
Na co rozhodně mohu krém doporučit je prevence, to je u ekzému nejdůležitější, důsledné každodenní promazávání, tak aby nedošlo k té horší - akutní fázi.
S ekzémem je to boj na dlouhou trať, hlavní je to nevzdávát.
Balzám o obsahu 50 ml zakoupíte okolo 100 Kč.
Také bojujete s ekzémem? Co vám na něj zabírá? Zkoušely jste nějaké balzámy z řady BIO KARITÉ ?

Moc děkuji Saloos.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

8 komentářů:

  1. Já teda naštěstí s ekzémy nebojuju, ale i tak tyto balzámky používám, protože jsou velmi příjemné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já nikdy žádné ekzémy nebo vyrážky neměla, až před měsíce se mi udělal ekzém na předloktí a ten si mažu přírodním krémem se stříbrem od Birch2Life. Zatím musím zaklepat, ale zabírá to. Vždycky jsem si myslela, že atopický ekzém je problém dětí a mě to potkalo až teď v dospělosti, a to používám převážně přírodní kosmetiku :-(
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou platí, že ekzém v dětském věku se projevuje mnohem silněji, ale není výjimkou ani v dospělosti, často bývá spouštěčem stres nebo potravinová alergie 😊

      Vymazat
  3. Měla jsem levanduli a měsíček a 1* :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Saloos si mě zatím žádným produktem moc nezískal, ale třeba se to ještě změní :D na co nedám dopustit, je klasické bambucké máslo, to se je mojí stálicíuž nějaký ten měsíc :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bambucké máslo je super :-) skvělé pro atopiky :-)

      Vymazat