pátek 18. května 2018

DETOX PLETI S MASKOU ENTE FACE A ENTEROSGELEM



Dnes mám pro vás recenzi na zvláštní kombinaci produktů, alespoň mě přišla zvláštní, než jsem se začetla do příbalových letáčků a mrkla na internetové stránky, jak to vlastně všechno funguje... O čem, že to mluvím? Tou zvláštní kombinací je Čistící a zklidňující detoxikační pleťová maska ENTE FACE a ENTEROSGEL.
Ono totiž všechno souvisí se vším a naše tělo, a to v jakém je stavu, zkrátka souvisí s tím, jak vypadá naše pleť. Proto se ENTEROSGEL užívá vnitřně a ENTE FACE na náš zevnějšek.


ENTEROSGEL



ENTEROSGEL má zvláštní funkci ,v podstatě na sebe naváže toxiny, škodlivé látky, patogeny a alergeny, současně ale neabsorbuje vitaminy a mikroorganismy. Po 12 hodinách ho vaše tělo vyloučí, aniž by se gel vstřebával do organismu.
Tahle vlastnost mě na něm zaujala asi nejvíce. Nežiju nijak výrazně nezdravě, ale čas od času si ráda dopřeju. Ať už je to čokoláda, časté pití kávy nebo tučné jídlo. To vše mému organismu zrovna neprospívá, ale co si budeme povídat, trápit se tím, že si nemůžu dát to, co mám ráda, mě nebaví. Žijeme jen jednou a nemá cenu si něco odpírat, je lepší to nezdravé vyvážit zdravým, sportem, kvalitním spánkem ( ano ten je u mě opravdu častý, zvlášť když třikrát za noc vstanu k malé :-D ) a čas od času si dopřát nějakou tu očistu.
Nashromážděné škodliviny v našem těle se totiž mohou i nepěkně podepsat na našem těle. Na obličeji se to může projevit vyrážkami či akné. Vyrážka jako taková bývá dost často zaměňována s atopickým ekzémem, tu ale můžete mít způsobenou něčím jiným, může to být i potravinová alergie, které bývají stále častější.
ENTEROSGEL vám také může pomoci při zažívacích potížích a průjmech a nejlepší na něm je, že ho mohou i děti od jednoho roku. Vzhledem k tomu, že se nevstřebává je také vhodný pro těhotné a kojící ženy.
Já ho užívala 3x denně jednu polévkovou lžíci. Gel je bez vůně a bez chuti, zamícháte si ho ve sklenici s vodou. Může se používat dlouhodobě.
Důležité je, abyste dodržovali pitný režim, což by ale měla být denní rutina každého z nás, zvláště pokud nechcete mít mdlou, vysušenou a zašedlou pokožku.
ENTEROSGEL 225 ml koupíte za 289 Kč zde.


ČISTÍCÍ A ZKLIDŇUJÍCÍ DETOXIKAČNÍ MASKA ENTE FACE



Masky používám velice často, je to jeden z mých nejoblíbenějších kroků v péči o pleť, a tak mě potěšilo, že tato maska, tak aby správně účinkovala, se používá každé 3 dny.
Maska obsahuje ENTEROSGEL, o kterém jsem vám psala výše, ten působí detoxikačně a pleť vyčistí od škodlivin. Dále obsahuje čištěnou vodu z balneologických lázní Jeseník, arganový olej, makadamiový olej, panthenol, allantoin a další látky.
Výsledkem by měla být hydratovaná, regenerovaná, projasněná a hladká pokožka.
Maska ENTE FACE má gelovou konzistenci a jsou v ní velice jemné částečky. Na celý obličej mi stačily tři pumpičky. Maska se lehce roztírá a na pokožce je cítit okamžitý chladivý pocit.
Nechala jsem tedy masku působit přesně podle popisu 20 minut. Vzhledem k tomu, že je maska detoxikační, jsem si netroufla na delší působení, i když to tak s maskami běžně dělám.
Maska zcela zaschla a zanechala jemně stáhnutý pocit na pleti.
Smývala jsem ji namočenou konjac houbičkou.


Po první aplikaci mě zarazila začervenalá pleť, pocitově jsem ale nic necítila, žádné svědění ani pálení se nedostavilo, tak jsem se jako každý večer namazala olejíčkem. Po chvilce začervenání zmizelo. Nevím čím to mohlo být. Musím podotknout, že má pleť je docela citlivá, nebo to byl možná následek detoxu. Každopádně na první použití jsem moc účinků nezaznamenala. Po třech dnech jsem aplikovala masku znova a žádné začervenání se nedostavilo. Pleť byla vypnutější a na pohled hezká a čistá, a to i v období menstruace, kdy se mi sem tam na pleti nějaký ten pupínek objeví :-). Po delším používání mám opravdu pěknou pleť, zdá se mi, jako by se vypnula a přímo po aplikaci mi přijde, že vrásky na čele nejsou tak hluboké. Takže jako takový lifting před nanesením make-upu je super :-) Naopak s hydratací po masce potřebuje pleť přidat a nejvíc se mi opravdu osvědčil olej, který následně dodá hydrataci.
Masku ENTE FACE 50 ml koupíte za 219 Kč zde.


Když to shrnu, tahle detoxikační kúra pro pleť i tělo mě bavila ,a to v obou směrech . Líbí se mi myšlenka, kdy ENTEROSGEL odvádí škodliviny jak z těla, tak i z pleti a zanechává kompletně čistý organismus. Navíc docílíte efektu malého liftingu.
Tuhle kombinaci bych si znovu koupila, určitě ne na každý měsíc, ale jednou za půl roku se takto vyčistit myslím není od věci.

A co vy? Slyšeli jste už o ENTEROSGELU ?


Moc děkuji e-shopu Lékárna.cz za poskytnutí produktů k recenzi.




4 komentáře:

  1. O této dvojici slyším poprvé, ale vypadá fakt skvěle. Taky se mi líbí, že vyčistí jak tělo, tak i pleť. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem do testování neměla o této dvojici ani tušení :-)

      Vymazat
  2. Ta myšlenka je fakt super:). Slyším o tom poprvé, ale rozhodně mě to zaujalo:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat