středa 18. října 2017

JENNY LANE || Rozjasňovač


Na blogu to zase trošku žije po mé lenivé pauzičce, a tak bych vám chtěla ukázat jeden docela super kousek za pár kaček .
Znáte značku Jenny Lane? Tipla bych si , že asi ne :-) Jedná se o výrobce tradiční české kosmetiky. Já ji však ještě donedávna neznala , jejich produkty seženete v e-shopu Norma Zlín.




A co že vám to teda chci ukázat? Jeden moc zajímavý rozjasňovač.
Obal vás určitě nenadchne , je obyčejný a v drogerce by mě asi nenadchnul , dokonce , co mě hodně překvapilo , na obalu je napsáno , že se jedná o kompaktní pudr  a pozor !!! Že " odnímá mastný lesk a propůjčuje pleti matný, hedvábný vzhled " To jako vážně ? Rozjasňovač?  Asi mají univerzální obaly, jinak si to neumím vysvětlit...

No , ale co si budem povídat, důležitější je obsah, a ten se povedl . Když jsem poprvé vzala pudřík do ruky , myslela bych , že je to tvářenka ( samozřejmě pokud bych nevěděla , co má být uvnitř) , ale kdepak , uvnitř se skrývá moc pěkný rozjasňovač, takový jemně narůžovělý, bledulky ho možná jako tvářenku i budou moc použít . Díky mozaice si ho budete moci namíchat přesně tak, jak vám bude vyhovovat, já přejedu štětcem všechny odstíny , hooodně sklepnu a ještě sfouknu . Když jsem si ho poprvé nanášela na obličej , říkala jsem si  , za tu cenu bude určitě málo pigmentovaný :-), pak jsem si obličej šmrdlala tvářenkovým štětcem ,aby lesk aspoň trochu opadl.

Rozjasňovač je tedy pigmentovaný dost a pokud ho budete nanášet s mírou, vypadá i velmi přirozeně . Jsem  ráda , že v něm nejsou třpytky , ale spíš odlesk . S výdrží problém nemám, na pleti zvládne celý den, nicméně upozorňuji, že moje pleť je spíš sušší a s výdrží tak nemám problémy.

Trochu práší , ale to se dalo čekat a není to nic hrozného .
Další body dostává za množství, je ho neuvěřitelných 18g !!!
A teď se podržte ... cena ? 55 Kč.
Fakt mě tahle levná česká značka , hodně překvapila a moc mile. 
Jaké máte doma rozjasňovače? Dáváte přednost "lesk jako blesk" nebo přirozenějším rozjasňovačum ? Znáte značku Jenny Lane?

Rozjasňovač jsem vyhrála v soutěži e-shopu Norma Zlín a moc děkuji .

4 komentáře:

  1. Na ruce vypadá fakt hodně dobře. Popisky jsou holt trochu divoké :-) nebo možná ten co lepil potisky si možná něco dal :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí na popiskách to nestojí :-D, ale rozjasňovač je fajn:-)

      Vymazat
  2. Moc pěkný rozjasňovač. Já používám aktuálně jen jeden a to od E Style.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Ten od E-Style mě také láká a hodlám ho vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat